استخر پدر پسری در دبستان یاسین


توضیحات

چه روزی بهتر از روز پدر برای گرامی‌داشت مقام پدری و نشان‌دادن ارزش زحمات و دلسوزی‌های پدران به فرزندان! و چه مقدمه‌چینی‌ای بهتر از استخر پدر و پسری برای بیان این مقصود؟! به‌رسم ادب و به‌پاس تلاش‌های بی‌دریغ پدران برای دانش‌آموزان عزیزمان، ما در مدرسه سلام یاسین دوره اول، برنامه‌ای برای استخری پدر و پسری برپا کردیم. این دورهمی به‌مناسبت روز پدر و با حضور پدران و دانش‌آموزان پایه‌های پیش‌دبستانی تا دوم دبستان، در تاریخ 2دی و در استخر شهید رجایی لویزان برگزار شد.

هم پدرها و هم پسرها عاشق بازی‌ها و سرگرمی‌های تحرکی، جذاب و رقابتی هستند. استخر و ورزشِ شنا هر 3ویژگی بیان‌شده را دارند: پر از جنب‌وجوش هستند، فعالیت و سرگرمی جذابی به حساب می‌آیند و از استعداد رقابتی بودن برخوردارند. ما از این مزایای استخر و ورزش شنا برای ساختن خاطره‌ای شیرین در ذهن پدران و پسران نهایت استفاده را بردیم. در استخر پدر و پسریِ پیش‌دبستانی و دبستان سلام یاسین دوره اول، پسرها در کنار پدرها تیم تشکیل دادند و بازی‌ای شبیه واترپلو انجام دادند.

هدف ما از برگزاری این دورهمی علاوه‌بر افزایش صمیمیت در رابطه والد-فرزندی، تحکیم اهمیت و ارزش جایگاه پدر در ذهن فرزندان بود. از همه پدران و دانش‌آموزان گرامی‌مان که قدم‌رنجه کردند و در این دورهمی همراه‌مان بودند، سپاسگزاری می‌کنیم.